Extremt rolig bok

Igår avsslutade jag boken "How to be a woman" skriven av Caitlyn Moran.
Det är en av de roligaste och sanning senliga böckern jag någonsin läst.
Jag har inte kunnat läsa den med massa folk kring mig just för att boken lockar ut ständiga gapskratt som gör att folk kring mig skulle klassa mig som en sk "galning". Inte för att det skulle göra något. Men man får ju försöka aggera normalt bland folk.
Trots att den är på engelska så kan jag avgöra att den är välskriven och hon har ett sinne för ärlighet som ingen levande organism har. En aning svåra ord ibland. Så ett lexikon har gått hand i hand med denna bocken under hela 16 kapitel.
Men extremt lärorikt föör oss som inte har engelska som förstaspråk.

Jag har strukit under de mest brillanta raderna i boken och kommenterat. Så nu ska det postas och den ska fara till min vän Lina som kommer att älskar boken!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0