Inte som jag tänkt mig...

I morse vasrt det inte riktigt som jag tänkt mig. Gymmet hade fuckat up schemat och skrivit fel tider på julschemat. Så jag fick snällt lämna gymmet och komma tillbaka på kvällen för ett pump pass. Inte för att det gjorde något. men jag hade varit fett lack om jag hade andra planer på kvällen.
Det vart ett tufft pass och jag hoppas verkligen att träningsvärken håller sig borta så jag slipper använda handikappstoaletten igen.
Annars vart det en lång promenad i Regents Park. En sak lärde jag mig. Gå aldrig till en park utan nötter.
Ekorrarna blir så besvikna. Det har jag lärt mig idag efter att ha mött en ekorre på nära håll. Han vart så besviken när han insåg att fröken Lisen inte hade nötter med sig till honom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0