Nya året snart här

Jag måste säga att det är skönt att närma sig det nya året. Jag kan likosm inte beskriva min förväntan och min iver att faktiskt sätta tänderna i mina planer för det nya året.
Jag kommer gå igenom mina planer i ett lite mer samlat inlägg för att göra det klart och tydligt.

Åter till nuläge. Idag kommer jag inte gambla med min otur i löparväder. Hittills har jag kommit hem dyngsur 3 gånger och jag har liksom ingen lust att genomgå det igen. Så idag blir det ett pass på löpbandet istället.
Inte lika roligt men det får gå ändå.
Plus att var evigaste människa i detta huset är förkyld förutom jag. Så jag vill inte riskera att hamna i en förkyldning nu när jag ska börja det nya året med friska tag.

 



Kommentarer
malin [fotoblogg]

vinnarna i min fototävling är nu utsedda, kika in och se om du blev en av dem :) tack för att du deltog i tävlingen! kram

2011-12-30 @ 11:19:31
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0