På benen igen

Har kännt mig nere del den senaste tiden. Jag har kännt att en förkyldning har lurat bakom hörnet. men med sömn och gott sällskap över helgen så har jag kommit upp på fötter igen och ska börja träna efter en veckas vila.
Idag blir det 45 min jogging med musiken i öronen.
Behöver rensa skallen och få iordning på alla tankar och funderingar.
Hoppas på en bra och positiv vecka.

Mamma kommer på Torsdag vilket jag ser fram emot enormt mycket. Mys och kanske en vända på stan.
Hon är Orkidé-narkoman, så antar att det blir ett obligatorisk resa in till Hötorget för att utöka hennes samling av Orkidéer. Hon är för rolig ;o)

Ser fram emot kvällen då jag ska springa och mysa med min kisse.




Kommentarer
mamma

Och det blir att besöka secondhand i stan också

2011-02-07 @ 18:24:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0