1 år äldre...

Ett år äldre men inte ett dugg klokare.... men men

Fick fantastiskt fina presenter igår på min dag.



Från syrran och Martin fick jag en inbjudan att springa Parloppet med min syster den 9 juni.
Det är ett 5 km lopp där man tävlar mot andra par. Samt så ingår det fri entré till friidrotts galan i Sollentuna.


Av Andy fick jag en kokbok med 1000 Indiska recept. Yummi!

 

Av mormor och morfar fick jag ett supersött kort innehållande pengar och en fin hälsning.

 

 

Av mamma,pappa och syrran fick jag ett par spinningskor...

 

 

Av grannen fick jag vin och samt goda hemmagjorda kakor.

 

Vin fick jag av syrran, martin, och grannarna.

 

 

 

Tog inte några bilder under min födelsedagsmiddag mer än på maten som Rebecca lagade.

Fläskaré med hasselbacksportatis, wokade grönsaker. och som sidorätt fick vi räkpaj.

Yummi!

 

Tårtan glömde jag helt enkelt ta kort på. men vad spelar det för roll. Gästerna tyckte om den i alla fall.

 

 

Massor av gratulationer trillade in via Facebook. och Tack alla för de fina gratulationerna!!!!

 

 

 



Kommentarer
mamma

Det såg gott ut och vad fina presenter!

2011-01-23 @ 13:27:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0