Spagetti i benen

Det känns som att jag har spagetti i benen efter gårdagens spinningpass.
men kroppen är fylld med endorfiner och jag känner som en Duracell-kanin idag. Full av energi och förbränningen på max!
Hela tiden blir jag hungrig och det är ju ett gott teckan på att kroppen äter energi och fett.
nu ska jag bli lättare och fett ska reduceras så jag kommer fådet lättare med löpningen till våren.

Tack för alla fina kommentarer! Blir ännu mer peppad att köra hårt.


Till Håkan:
haka på på ett boxningspass med mig så ska du se hur kul det kan vara att träna. även fast det är i grupp så boxas du nästan bara med din partner. Om du hakar på mig så kan du få lite pepp pepp.
Vi kan ta med Becca och Art också så kan vi slå skiten ur dem ;o)

Ikväll blir det vila med taimat och tv-tittande. Nice att man känner att man är "värd" vila!



Kommentarer
Anonym

Vad härligt då ger träningen. Hade du varit här på måndag hade fått hänga på och köra lite Ki box.

Ska köra med en från klassen ska bli så himmla kul. Va länge sen man körde ett pass.

Vila på i dag och fullt ös i morgon.

kram kram

2011-01-25 @ 13:23:03
Therese

Förra inlägget var från moi. Ibland har man lite för brottom.

by the way redigerade lite bilder i går va d bilder det knäpptes vid nyår. Men undrar om du kunde skicka de bästa som vi tog med din kamera.

2011-01-25 @ 13:25:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0