Parloppet i bilder

Loppet gick ganska bra tycker jag. Överraskningen för mig var att banan var mycket tuffare än väntat. Mycket backar och mycket olika underlag.
När jag hade 500 m kvar reagerade min kropp på utmattning så jag behövde stanna och kräkas vilket gjorde att jag förlorade lite tid.
När jag kom in i målfollan kräktes jag igen mitt framför allt folk vilket var otroligt pinsamt. men pinsamheten släppte ganska snabbt.
Syrran slog mig med 20 sekunder vilket gnager lite i bröstet. Men glad för hennes skull.
Min tid vart 30:49. Hade hoppats att jag skulle klarat det under 30 min. men det blir nästa år.

Här kommer lite bilder Andy tagit :o)

Peppade och nevösa systrar

 

 

Trötta löpare som nått målet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uppvärming

 

 

 

 

 

Start

 

 

 

 

 

 

 

Äntligen i mål

 

 

 

 

söt liten parvel

 

 

 

Drömskor

 

 

Målgång och hemgång



Kommentarer
Em

Galet va ni är duktiga!!

2011-06-10 @ 11:53:58
URL: http://www.liljelyck.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0