På väg till gymmet

Idag blåser det alldeles för mkt för att jag ska kunna njuta av en löprunda ute. Så det blir löpning på löpbandet tillsammans med de irriterande siffrorna på löpbandet som stirrar tillbaka på mig. Plus alla stirrande människor.
Andy har sakt att jag bara är paranoid. Kanske det... men men.
nanon är laddad och energin är påfylld...

Planen är:

 

Nu undrar säkert varför jag delat upp löpningen i 2 * 20 min. Jo, för löpbanden är installerade på 20 min i taget för att man inte ska springa för länge och ge andra chansen.

Va hände med först till kvarnregeln kan man undra?

 

Men, nu är det som de tär och det kasnke är lika bra

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0