Känslostorm

Jag är precis hemkommen från katthemmet. Känslorna sprutar inom mig och jag kan inte avgöra om det är sorg eller glädje som finns där.

Jag kan bara säga att jag är så tacksam att jag får möjligheten att få hjälpa till i djurens tjänst.
Allt på katthemmet är väl organiserat och hygieniskt.
Jag föll för flera av katterna. men främst för en svart katt som låg länge i mitt knä och myste. När han insåg att jag var tvungen att ge mig av borrade han in sitt ansikte under min tröja och spann ännu högre än tidigare.

Smälter gör man! Men jag antar att dessa känslor som gör lite ont inne i bröstkorgen är värt det.
De får lite av min kärlek och det är vad jag kan erbjuda dem. Och jag hoppas verkligen att de får komma hem till någon snart.
Jag ska försöka ta lite bilder. Men känns som att det är lite att ödsla tid när man kan sitta och leka och mysa med de små skatterna.

Istället för bilder på mina nya vänner på katthemmet så får jag bjuda på några bilder på en modig liten krabat som jag ser varje dag utanför vårt fönster.

mat förråd inför vintern måste man ha!

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0