Nya tag idag

Gårdagen måste jag säga var förfärlig. Jag vaknade av en huvudvärk som jag trodde skulle ta livet av mig.
Så det vart en dag i sängen med huvudvärkstabletter och litervis med vatten.

Men idag är det bättre och livet kommer att rulla på som vanligt.
En tur till gymmet först, sen ska jag försöka få mig ett skjut med stelkrampsprutan då jag ska jobba som volontär på ett katthem. Och då måste man ha en uppdaterad stelkramp.

Så nu blir det till att dra sig ur sin komfort zoon och dra sig ut på Londons gator och göra lite nytta.




Kommentarer
mamma

Vad kul ! Du passar till detta jobb, hoppas det är nära dit, så blir det att man går dit ofta,

2011-11-02 @ 13:43:26
Therese

Vad skönt att du mår bättre i dag. Hoppas du haft en riktigt bra dag. Håller med marie till 100%.

Kram

2011-11-02 @ 17:58:46
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0