Söt naprapat pojke vet inte vad han pratar om!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag har så förbannat ONT bakom mitt skulderblad.
Jag har gjort precis allt som den söta naprapatpojken sa. Men det blir ju bara värre och värre.
Vanligtvis när jag sover så somnar mitt högra ring och lillfinger. Men nu har detta fenomen spridit sig till at båda mina armar tappar känsel när jag sover.
Ingen festlig upplevelse.

Så nu ska jag ringa till svärmor för att få hjälp att fixa en tid hos en sjukgymnast.
Tips till er som har ont i ryggen. Fall inte för söta naprapatpojkars ord!



Kommentarer
Therese

Kan faktist förstå dig det är skönt i början men sen blir det tråkigt och ensamt. Usch det va inget roligt att höra hoppas de får veta snart vad det är med henne. Ja det är klart att du ska ner dit både för deras skull men tro mig det känns även bättre för dig om du åker även om det är tufft. Är på praktik nu i 5 v, tentan gick bra tack och lov. Så nu är det fullt fokus och ös de här veckorna. Vilket innebär 5 v mån-fre som jag ska upp vid 04:45 fy fasen och jag som inte är morgonpigg för fem öre.

vad bra då får du lite och göra samtidigt som du ökar dina tjanser till att komma in i samhället.

kram

2011-11-09 @ 17:43:34
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0