Stark

Idag är jag så glad och nöjd med min träning.
Det vart 30 min crosstraining (4,5 km)
40 min styrka armar och axlar (FARAO va trött jag är i armarna nu!)
Och 30 min löpning (4 km)

Trots att jag har lagt löpningen lite på hyllan för att vila höfter och knän så provade jag på det idag just för att få lite variation från crosstrainern. And i still got it! Trots att jag bara joggade så kände jag att jag fortfarande har kvar kondisen (tackar den som uppfann crosstrainern!)

Så har redan planerat morgondagens träning. LÖPNING! Wihi!
Plus att jag måste bli snabbare. Min bästa polare Therese sprang 4 km på 16 km igår. JEEEESUS! Det kallar jag snabbt!
Jag kommer aldrig bli så bra som hon jus pga av gener osv. Men JISSES va stolt jag är över flickan!

Jag måste ju lägga ut en bild på henne. Så detta inlägget är tillågnat till dej Tezzan!

Hennes blogg är HÄR



Kommentarer
Therese

Tack vad gullig du är vännen.

Bara kör på i lagom mängd förstås. och du det där med mate jag kan lugna dig jag vill inte hamna i det elendet och dessutom jag älskar mat för mycket. Impad av dig crosstraining i 30 själv klarar jag 10 min sen tar tristessen över för min del. det är därför ja älskar löpning nya intryck hela tiden. Kram

2011-11-04 @ 18:18:28
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0