Brightonbesök i bilder

Då var man tillbaka i London och det vart en hel del fotande.
Inte helnöjd med alla bilder. men men.... man kan ju inte vara på topp jämt.

En promenad på Brightons Pier. Love it!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vila benen på ett kafe är aldrig ett misstag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stannade till vid en skatepark. Småkillarna stylade när de såg någon som tog bilder. De har mkt att lära men en del var redan riktigt duktiga.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Resturangen som även välkomnar våra bästa vänner!

 

 

 

Naturlig steetart. Love it!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brightons vackra station

 

 

 

 

 

 

Nära skateparken fann jag en minnesplats. otroligt vacker sådan!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
mamma

jättefina foton

2011-10-16 @ 17:51:06
Therese

Sådana härliga bilder speciellt den med klockan. Helt underbar.

2011-10-16 @ 18:58:05
URL: http://tezzanlife.se
Maria

LOVE THEM! Fy fan vilka grymma bilder=) vet ju lätt vem som ska få äran å fota mina kommande höjdpunkter i livet :). Å dom grafiti bilderna, vill du maila dom till mig? Min pojkvän e ett fan av grafitti och målar faktiskt en del själv =) Hur är det annars då? Puss o kram miss you!

2011-10-17 @ 09:06:30
URL: http://mariairene.blogg.se/
RUNWILD

åh ja. den är fin. men jag måste tyvärr säga att filmen inte var så bra som jag hoppats på!



+ dina bilder är... bara helt underbara. vilka färger, och vilket ljus! bravo!

2011-10-17 @ 11:05:11
URL: http://runwild.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0