Hur kommer man ens på ide'n?



Kommentarer
Therese

Usch fy stackars barn.

Visst pluggar jag en hel del men det krävs. Det är därför jag unnar mig de helger jag åker iväg och bara njuter, har kul. Sen har jag även försökt strukturera upp dagen de dagar jag har självstudie dvs 5-10 min paus efter 1 timmes studie och sen en längre paus mitt på dagen och ut och rör på mig det är terapi. och i förrgår var en riktig skämma bort och unnardag med klippning tentastudie med brownies och bullar och varm choklad.

Tack för att du bryr dig, du är en underbar vän.

Kul att höra att du kommit igång med träningen igen. Skulle kört HIT i dag men instruktören hade nackspärr så blev ett pass med cirkelfys och fasen vad jag är helt slut.

Njut nu ordentligt när becca hälsa till henne. och kram på er

2011-10-20 @ 20:39:18
URL: http://tezzanlife.blogg.se/
Maria

Fy sjuttsingen!! Om det finns på riktigt så kommer i alla fall Malte aldrig att få denna burk till lunch, det lovar jag!



ska försöka skicka någon bild när jag får en stund över.



Kramar

2011-10-24 @ 10:32:30
URL: http://heminredningenligtm.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0