Tillbaka till framtiden

Idag bär det iväg till Landvetter och ett flygplan ska ta mig tillbaka till London.
Nu ska jag tillbaka till mitt nuvarande hem och nu ska jag bita tag i min framtid. Jag ska nu sluta drälla omkring och jag ska göra något som gynnar min framtid och min karriär.
Slut på vilan och funderingarna. Oavsett vad jag än gör så ska jag göra det till fullo.

En sak som skär i själen dock är att lämna min familj och mina djur.
De är mina klippor på olika sätt och de kompliterar mig på ett sätt som ingen annan kan.
De är människorna och djuren som alltid kommer att finnas oavsätt vad som händer. Det kallar jag trygghet!



Kommentarer
mamma

hej

hoppas att allt är bra i Brighton

2011-10-14 @ 06:14:38
Christer

Ha en bra resa till London och ha det bra där när du kommer fram. Det är bra att forma sin framtid men GLÖM inte att njuta av livet som det är nu. Du är värd att ha det bra och att få en god framtid och dina vänner finns alltid där för dig, Familj, djur och vi andra!

2011-10-14 @ 21:36:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0