Blir typ galen

Idag är det dag 2 som jag intar utan snus. Som tur är så kan jag inte få tag i giftet där jag är just nu. Men så många gånger jag har ångrat att jag inte köpte med mig snus är oräkneliga. men samtigigt så är det tid för förändring och tankar på hälsan.
Jag tänker en gång för alla lägga mitt fokus på min egen hälsa och försöka bli den jag vill vara.
Snuset är ett minne blott och det ska även sockret bli. Kaffet ska få vila ett tag men det är något jag kommer att fortsätta unna mig efter utrensningen.

Men snuset är en saknad. Thats for sure!

Jag älskar den här bilden! Vet inte vem det är eller vem som tagit den. Men jag älskar stilen!

 



Kommentarer
Maria

Jag visste inte att du snusade... men jag förstår att det är svårt själv har jag försökt få Marcus sluta i flera år, han lovade när vi fick barn... Malte är nu 6månader lite drygt och snusdosorna är kvar... han lovar fortfarande att sluta men jag vet inte om det någonsinn kommer bli...

Som sagt lycka till!!

2011-09-05 @ 11:47:44
URL: http://heminredningenligtm.blogspot.com
Therese

Härligt att läsa att du satsar på din hälsa samt rensar ut en av olaterna...... Så kör på nu och ha de gott så hörs vi kram

2011-09-05 @ 19:07:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0