Kvinnor är stödhjul för männen

Idag blir det en lång dag. Först så ska jag vänta på att en grupp män ska komma och måla vår ytterdörr. Sen ska jag åka till parken för att powerwalka som ett obsessed. Sen ska jag åka hem och städa unden denna hemska röra som uppsått här hemma medan jag varit borta.
Det är inte klokt att man för tillället bor med 2 av jordens stökigaste pojkar. Det är ännu mer sinnessjukt att de 2 har lyckats hitta varandra. Men vad ska man säga. Vi kvinnor är väl delvis till för att vi ska hålla reda på dessa dysfunktionella varelser.

Annars har jag en halv dosa kvar av snus. Och duktiga jag köpte inte med mig mer snus. Så i morgon komer det att bli dag 1 utan snus and many more to come. Så vi får se hur detta artar sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0