Freeedagen är här!

Och klockan slog Fredag och jag sitter här och är peppad över min dag och mina planer.
Det är åratal sedan jag körde ett kickboxningspass. Men idag ska jag sätta ihop ett pass och jag och Sannie ska köra. Gårdagens styrketräning känner jag av, men nog ska jag nog kunna vrida ur lite energi från musklerna ändå.

Efter vårt träningspass ska jag bege mig till Mr Peep och gänget på katthemmet. Tiden ska jag ägna åt Mr Peep. Småprat och lätta klappar. jag är fortfarande besluten att få honom att lita på människo släktet. Trots vilken misshandel bakgrund han har så ska jag försöka aggera "katt psykolog" Och tro mig. En katts psyke är ännu mer komplicerat än människans psyke.

Och sist men inte minst så kommer det tråkiga. jag måste verkligen organisera om här hemma. Så boxar ska köpas så vi har ett ställe att lägga lösa grejer i. All vår förvaring i denna lägenhet är upptagen. Och det får mig att hyperventilera när det ligger grejer över allt och i den andra handen har jag inte någon stans att lägga dessa grejer.


Mr Peep


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0