Min dag på katthemmet

De flesta av katterna på katthemmet är i det blygaste laget. Så det blir mkt att bara sitta och prata med de små. Och försöka klappa dem.
Det som gjorde mig mest berörd idag var att Mr Peep som blev adopterad för ett par månader sedan är tillbaka på katthemmet. Han är skyggare än någonsin. Men jag är fast besluten att lägga ner tid på honom och få honom att lita på mig och få honom att godta mig.
Just nu tror han att man ska slå honom så fort man sträcker fram sin hand. Han ser så sorgsen ut och han mår verkligen inte bra stackarn.
Så jag känner verkligen för denna lilla herre. Önskar väl att jag kunde ta med honom hem.


Mr Peep

 

 

 

Thyme

 

 

 

 

 

Scaly

 

 

 

 

 

 

 

Tigs

 

 

 

Tigs

 

 

 

 

Mr Peep

 

 

 

 

 



Kommentarer
mamma

Det märks att han inte mår bra det är skit när någon slår någon så underbar

2012-04-26 @ 19:25:20
URL: http://lisenlife.blogg.se/
therese

Kan bara hålle med dig marie, hur kan någon göra så mot ett djur. För mig helt obegripligt, fortsätt lizzen med att ge den kärlek till dessa goa varelser på katthemmet och de andra djuren också. vill även rikta detta åt andra människor också kela, skäm bort, uppfostra och ge kärlek de är underbara.

2012-04-26 @ 19:55:56
URL: http://tezzanlife.blogg.se/
therese

Svar på ditt mail: Det va på min sida jag menade att de skulle vara märkta och allt det där för att de som vill ha dem ska veta vem det är som har tagit dem och inte kunna kopiera dom. Så blir lite ``reklam´´ till ditt företag. Att de är det på din sida visste jag reda för kommer ihåg att du sa det :-)

2012-04-26 @ 20:01:49
URL: http://tezzanlife.blogg.se/
Christer

Med vänlighet kommer det att gå bra, och en massa tid!

2012-04-26 @ 20:17:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0