Portfolio skapande.... Dag1

Idag är det dags för min första fotografering för att skapa min portfolio.
Det är en hel del att fixa och ona med. Men mitt lugn finns där. och det är tack vare det soliga vädret vi fick. Klumpen i magen växte sig stor igår kväll när snön föll utanför fönstret. Men den klumpen har nu krympt en hel del.
men tankar som : Tänk om jag inte håller måttet, tänk om det blir en flopp, tänk om det börjar regna...

ToDo innan fotograferingen:

Hämta klänning
Köpa strumpbyxor
Köpa blommor
Hitta vart jag ska möta min modell
Eventuellt hitta en assistent
Styla och testa lite grejer på min modell
Fotografering!

Innan all denna cirkus startar ska jag sticka ut på en jogging tur...




Kommentarer
Christer

Lycka till Lisen, om nån kan kan du! Det kommer att gå Canon, flåt Nikon!!!!!

2012-04-18 @ 10:09:45
Annie Karlsson

Lycka till! Woop woop! Kommer gå jätte bra! :)

Ses på söndag! Spännande! Kram

2012-04-18 @ 10:20:28
URL: http://annnies.blogg.se/
Annie Karlsson

Lycka till! Woop woop! Kommer gå jätte bra! :)

Ses på söndag! Spännande! Kram

2012-04-18 @ 10:20:48
URL: http://annnies.blogg.se/
Therese

Lycka till, ska bli kul att höra hur det gått. kör på med både foto och löpning så ses vi till helgen. vem vet vi kanske även kan hinna med en liten löprund runda tillsammans? Annars ses vi när fotograferingen ska ske.

2012-04-18 @ 11:34:06
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0