Tisdag och nya tag

Tisdagen är här och det är dags att sätta igång med träningen igen.
Jag är så förbannat arg på mig själv att jag inte kunnat tränat ordentligt förra veckan. Mycket stress och trötthet har varit den största orsaken till att träning har varit sekundär.
Men nu är det dags igen och snabbt ska jag komma på fötter igen.
Så idag blir det löpning/powerwalk för att komma igång. Sedan gradvis stegra tills jag är tillbaka i formen jag var för  2veckor sedan.

När det gäller kosten blir det nu mera rotfrukter, grönsaker och vitt kött som gäller.





Kommentarer
Therese

Hej vännen. I bland kan det vara bra med en sådan vecka där träningen får komma i andra hand även i tredje, för att kroppen ska kunna återhämta sig och ge det resultat man vill. Och dessutom du var inte sjuk förra vecka så vem vet kroppen kan faktiskt ha återhämtat sig från veckornas slit innan och var helt fräch nu. Kör på nu så ses vi kram

2012-04-10 @ 09:42:25
URL: http://tezzanlife.blogg.se/
Therese

Hade skrivit ett så bra inlägg innan och så bara försvann det, GGGRRRR men ska försöka skriva ett lika bra. Fattar att du inte vill prata med dem igen så dålig stil av dem. Däremot kan jag förstå att du inte fick betalt förän sista dagen det brukar man inte få, däremot var det riktigt jäkligt att du inte fick så mycket som ni kommit överens om. En veckas uppehåll från träningen kanske bara har gjort nytta i och med att du inte varit sjuk den här gången utan frisk under vilan. och kommer du igång nu så ska du se att resultatet kommer innfinna sig snabbare. För dina benhinnor har det nog varit bra med en ordentlig vila och de har fått läka ut ordentligt. Men nu tillbaka till ordning och reda med kost och träning. Appropå det där med fotografering, ställer gärna upp. Cyklade en fin runda ut med rusken i går så är det fin väder kanske man kan vara där. Kan se en annan klänning som jag har finns på min blogg från senaste gången jag var i göteborg, måste nämligen sy in den rosa klänningen en hel del, men det ska nog hinnas med i så fall. Vem vet kanske hinner jag med det i helgen när jag ska vara hund och katt vakt :-). lovar en sak ska skämma bort dem ordentligt.

Viken dag kommer du till vrigge???

2012-04-10 @ 09:54:27
URL: http://tezzanlife.blogg.se/
Christer

Håller med Therese, du hinner snart ikapp! Lycka till med fotograferingen i storstan!!

2012-04-10 @ 11:44:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0