Tisha väder

Vaknad eupp tidigt som attans med kände mig utvilad. Tvätten är vikt och nu blir det att städa av en aning.
Vädret är katastrofalt fint idag. Solen skiner och det ser ut som att det är T-shirt väder ute.
För att vara ärlig så vart inte den där löparturen av igår som jag planerade.
Men idag är det måndag och träning och kost ska sitta som en smäck hade jag tänkt.
Det är inte långt kvar till sommaren och planen är att jag ska springa av mig minst 5 kg och några centimeter i omfång. Och detta ska ske innan juni månad infaller. 2 månader att uppfylla det målet. Inte helt omöjligt.

Nu blir det lite diska och plocka i ordning, sen ut i det fina fina vädret....



Kommentarer
Jenny

Hej!

Jag har aldrig tränat en längre period eller varit särskilt skötsam med maten. Jag äter gärna bullar både frukost & kvällsmat liksåm. Har ganska bra anlag för början med min kropp så jag har inte slitit i flera år för att få den såhär.



Om du vill gå ner i vikt så är det ganska enkelt.

Pröva att äta var tredje timme i små portioner så att du håller insulin nivårerna i kroppen jämna.

Försök och skippa bröd, dricka, juice och pasta.



Jogging är en bra träningsform också om du vill tappa lite vikt. Du får hemskt gärna fråga om det är nått du undrar över. Kram!

2012-04-02 @ 11:25:40
URL: http://jennyjanssons.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0