Besatthet och ont i lederna

Igår vart jag besatt av att virka klart bebis filten. Beslutsamhet förvandlades till besatthet. Inget ovanligt när det gäller fröken Lisen.
Från en början skulle jag bara virka upp nystanet, men trots att det nästan får mig att kräkas på virkning så är jag inte säker om jag är nöjd eller om jag ska virka en svart kant runt det hela. Hmmm... tål att tänkas på.
Oavsett vad jag bestämmer mig så blir det inte mer virkning idag. Gårdagen vart alldeles för manisk, så det blir lite vila för händerna idag.
 
Vaknade av att postgubben ringde på dörren och levererade mer garn som jag beställt. Då ville jag egentligen bara gråta och lägga en rejäl pizza vid hans fötter. Men så vart det såklart inte :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0