Vinterland - Äntligen i detta gråa land!

Äntligen är det min tur att säga "Hej mitt vinterland"  (började bli trött på alla mina vänners status uppdateringar med just den frasen)  ;o)
Jag vaknade av att min älskling var senare till jobbet än vanligt och ett skrapande ljud mot asfalt från grannens garageuppfart.
Detta kan bara innebära en sak tänkte jag. Det har äntligen kommit snö till detta gråa land! Yeah!
Och rätt hade jag.
Visst är det plusgrader och där med blötsnö. Men jag tager vad jag får!
Förändring på hornhinnan betyder ett upplyftande i själen.
 

Stövlarna åkte på med kameran runt halsen för att fånga lite njutning för ögat...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

Vad mysigt det ser ut, älskar er trädgård den är så fin i alla väder. Lycka till hos barnmorskan i dag och hoppas det är sista gången. Nu iväg en en kort runda till skolan. Njut av snön nu, hoppas ni får det lite kallare då du kan njuta längre. Kramar

2012-12-05 @ 11:25:42
URL: http://tezzanlife.blogg.se
Therese

Vad mysigt det ser ut, älskar er trädgård den är så fin i alla väder. Lycka till hos barnmorskan i dag och hoppas det är sista gången. Nu iväg en en kort runda till skolan. Njut av snön nu, hoppas ni får det lite kallare då du kan njuta längre. Kramar

2012-12-05 @ 11:25:45
URL: http://tezzanlife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0