Dagens besök på katthemmet

Idag vart jag förvånad att det var så få katter där. Nästan alla är adopterade, emn det är 1 stackare som heter Oliver som har varit där länge nu. Och jag känner verkligen hur jobbigt det måste vara att se andra kissar försvinna och inte veta vart de tar vägen.
Men jag hoppas att en dag kommer det stå RESERVERAD på hans dörr också.

Detta är Oliver

 

 

Den här herren är nog den storsta kisse jag någonsin sett. Han måste väga runt en 10-12 kg.

Otroligt vacker och lekfull. Men tyvärr kommer jag inte ihåg hans namn.

 

 

 

Minns inte namnet på denna här söta lilla tjurskallen heller. Han bet mig ett par gånger, men jag tror att om man ger honom extra kärlek kommer han till slut se att vi inte är där för att göra honom illa.

 

Lilla Duke och hans syster har fått ett hem och så fort deras infektioner gått över så ska de få åka hem.

 

Det här är Honey Bee och hon är inte lika dum som hon ser ut att vara.

Otroligt söt liten donna.

 

 




Kommentarer
Therese

Så söta och goa små vänner. Så Roligt att få se sådana härliga bilder, dock griper det tag i en ordentligt när man vet att de flesta av dessa godingar många gånger haft det riktigt tufft.

och du ska se snart sitter det en lapp hos oliver där det står att ett nytt hem väntar.



Bra pass du kört i dag.

Har kört första passet på längdskidor för den här sesongen ÄNTLIGE.

Kram kram

2012-02-02 @ 19:56:47
URL: http://tezzanlife.blogg.se/
Anonym

FINA FOTON OCH FINA KATTER. SIMON LIGGER HÄR OCH HÅLLER MED OM ATT ALLA DESSA BLIR SOM HAN BARA NÅGON BRYR SIG. PLUTTEN HAR GJORT MORGONENS RUNDA OCH SOVER SÖTT I SOFFAN BREDVID MIG INNAN JAG SKA PÅ JOBB

2012-02-03 @ 05:57:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0