Stackars mig!

Jag har drabbats av årets influensa.
Jag är golvad av njutsmärta, huvudsmärta, nacksmärta, halssmärta. Då menar jag inte bara "ont" utan det är smärta jag pratar här.
För att vara lite grose och osmaklig så ska jag säga att mina bihålor ger ifrån sig gröna grejer som är liksa stora som min katt.

Så nu vet ni hur illa det är och varför det inte blir mer intressanta inlägg just nu.
För det är jävligt synd om mig just nu! Det är vad jag vill komma till minna vänner.
DET ÄR SYND OM MIG!



Kommentarer
Maria

Jag tycker synd om dig! Glass är alltid bra mot förkylning, ja annars med för den delen :o) Krya på dig!! Kramar

2012-02-08 @ 15:06:50
URL: http://heminredningenligtm.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0