Vansinne

Jag vet inte riktigt vad jag håller på med ibland. Det är liksom som förnuftet inte riktigt hänger på.
I morse ställde jag klockan på 6:00. Men varför? Jag kan inte hitta något svar för därför riktigt.
jag bara bestämde att jag skulle gå upp tidigt utan att egentligen behöva gå upp så där tidigt.
Vansinnet slår en i bakhuvudet när man blir äldre antar jag.

Idag ska jag resa "hem" till London. Men jag känner att jag hade velat stanna ett par dagar till för att få tiden och orken att träffa mina gamla vänner.
Jag känner dåligt samvete att jag inte på flera gångers hembesök kunnat träffa vissa och det gör att samvetet inte är riktigt rent.
Men man får väl tänka att man bara är människa och orken är som begränsad.

Innan "hemresan" ska jag åka till Trafikverket för att ta ett nytt foto tll körkortet. För snart har jag haft mitt körkort i 10 år. JÖSSES!!! va tiden går! Men äntligen kanske man kan komma att få ett körkort där man inte ser ut som en 14:åring.

Nu blir det dusch, piffa sig och sedan en till kopp kaffe för att vakna till från morgonen vansinnes dåd.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0