Vansinnes ideér...

I fredags körde jag 2 tuffa pass efter varandra vilket jag dagen efter blev varse att det var rena vansinnesdådet.
Jag var helt enkelt totalt slutkörd.
Språket, tankegånger, och till och med ångest kom fram efter detta.
Så nu blir det ett pass om dagen tills jag har blivit mer fit. Då ska jag prova på de två mördarpassen igen.

Nu åter till ännu en vansinnes idé men ett ont måste.
Städning, strykning, tvätt osv EN BLOOOODY SÖNDAG!
Så nu ska jag samla ihop mig och sticka mina hörlurar djupt in i öronen och fokusera på renhet i ett par timmar.
Och som belöning ska jag gå till gymmet och köra mitt favoritpass på gymmet. Nämligen löpning på bandet!!! YEYYYY!!!
Och Andy ska jag också dra med mig oavset om han vill eller ej ;o)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0