Graviditets filosofi

Jag har funderat lite på det här med att i princip allt hänger ihop när man är gravid.
Speciellt tänker jag på det här med att man måste springa och kissa 4 ggr per natt. Jag tror på allvar att detta är något som är förprogramerat för att man ska bli van att gå upp mitt i natten för att amma sitt barn.
Och i mitt fall så har jag kisseriet och en snarkande man som väcker mig under natten med hans muller. Och jag kan bara se det som possitivt. Jag slipper chocken att behöva gå upp multipul gånger när bebisen kommer.
Då är jag liksom redan van.
Jag kommer nog återkomma till detta när min skrutt är här. Antingen har jag rätt eller så har jag väldigt fel...

Det återstår och se....
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0