New Monday new week

Idag är den ständigt återkommande måndagen. Oftast brukar jag tycka att måndagar är lite tunga, men idag är det helt annorlunda.
Solen skiner och jag har bara lite städning kvar. I eftermiddag bär det iväg till flygplatsen för att hämta upp min mor.
Hon är otroligt efterlängtad! Vi ska mysa en hel vecka. Vi ska pyssla i huset och vi ska åka på utflykter som jag väntat länge på.
Lite hintar av vad ni kommer få läsa om de kommande dagarna: Brick Lane, Ikea besök, kustbesök, bebis saker shopping osv.
 
Jag hoppas nu att vädret kommer att vara mer på vår sida än va det var när pappa var här. Men i detta ländet kan man itne lita på väderprognåsen alls. Nu skiner solen, om en timma kan det stå spön i backen.
 

Nu ska jag påbörja lite slutstädning och sedan en tur till affären!

Det enda jag kunde önska nu är att hon skulle ha med sig min saknade kisse.
 
 


Kommentarer
Maria

Hej vännen! Det är så fint med blivande mammor som glöder. Njut bara njut!!! Jag önskar jag kunde komma och se lyckan i dina ögon och lägga handen på magen. Du är inne i bästa tiden på graviditeten Den som jag såhär 2år efter kan sakna, all nyfikenhet, nya känslor i kroppen varje dag. Aah!

Jo vi mår bra men det är helt klart tuffare än jag trodde med en 1 1/5 åring i familjen. Man är glad om han i alla fall sitter ner när han äter :o)

Hälsa mamma Marie och låt henne som blivande mormor skämma bort så mycket hon vill och orkar. Jag älskar att se mamma och pappa med Malte, vilken kärlek!

Jag vet vad det innebär att ha saltlakrits sug... hi hi

Bamsekramen och massa kärlek till dig

2012-07-31 @ 08:10:41
URL: http://heminredningenligtm.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0