Sweet Sunday

Vaknade sent idag efter en lång natt. Nattetid är det tydligen inställt på att jag ska upp och kissa var och varannan timma. Så 8 ggr har det varit att bege sig till pissbaljan inatt. Men jag ser det som att det är en träning innan bebisen kommer.
 
Lite hushålls göra har blivit gjort.
Så nu sitter jag och slappar framför landsvägs cyklingen (damer). Vi har 3 tjejer i racet och jag håller alla tummar jag har för att de ska få en vettig placering.
 
Om ett par timmar blir det att åka för att äta en mysig publunch och jag ska försöka instuera Andy att ta en "bra" magbild nu när vi är halvvägs i graviditeten.
Jag måste säga att vi varit otroligt dåliga att ta bilder på min växande mage. Men det viktiga är att vi inte slarvar med fotograferandet när BamBam kommer ut till oss.
 
 
Me and my Love


Kommentarer
mamma

ja gör det för allt går så fort och det är roligt att jämföra månad för månad

2012-07-29 @ 16:10:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0