Ingen vanlig dag... mama and toddlers

Rubriken passar för mig, men kanske inte för "vanliga människor"
Jag har länge nu endast umgåts med mina egna tankar, och tro mig, det är lätt att man går och blir paranoid på många plan.
Men idag ska jag ta tag i saken och jag ska gå på en sk "mama and toddler" meeting. På rens venska så är det ett möte med fika för blivande mammor, redan mödrar och små tultare. Meningen är att det ska bli en trevlig stund med chans att knyta kontakter.
Precis vad jag Behöver med stort B.
 
Finklänningen ska på och lite extra makeup så är jag fit for fight :)
Även mina buisness cards ska med. Vem vet, det kanske finns foto jobb att hämta här :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0