Midsommar lunch... knappast

Idag firar i princip hela svenska befolkningen midsommar förutom jag.
Men lika glad för det är jag för jag..... bla bla bla.
Sill, färskpotatis, pappas vitlöksströmming, gravlax, grillat, jordgubbar och familjen nära....
Ja, det vore en lögn om jag säger att jag inte saknar det!
Jag ska ALDRIG mert vara gravid på MIDSOMMARAFTON!
 
Nästa midsommar ska jag göra sverige osäkert och det ska bli nubbe, skumpa och öl för hela slanten.
Och en sak till. Vi kommer ha en liten knodd som får fira hans/hennes första midsommar  ever. Det är väl det jag ser fram emot mest!!!

Men en sak är säker är att midsommar utanför svensk mark är inget att rekommendera!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0