7 mars

Det är onsdag och jag har dagen fylld med saker att göra.
Snart ska jag packa väskan och dra mig till gymmet. jag tänkte testa mina benhinnor på löpbandet idag för att se om de gör ont eller ej.
Efter det blir det en tur in till stan där jag ska träffa en gammal kompis från min tid i Åre.
När jag lunchat med henne blir det till att åka hem och plocka i ordning och damma lägenheten. Tänk att jag aldrig kan låta ordningen bestå. Nåja, de tär ju främst min käresta som inte kan hålla ordning. Men jag ska inte sticka under stol med att jag kan vara slarvig också.
Finns det några krafter kvar efter det blir de till att köra den slutgiltiga finishen på mina 3 sammanhängande tavlor.



Kommentarer
Maria

Jag önskar att vi också kunde träffas på en fika!!

Kramar

2012-03-07 @ 11:18:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0