Fantastisk kväll utan bildbevis!!!

Som vabligt så fick jag ju äta upp att jag inte hade kameram med mig. Jag svor inombords flera gånger för att jag inte hade den med mig.
Det var ju en självklarhet för mig att det inte skulle vara tillåtet att ta foton inne på en show där det visas i princip bara hud.
Men inte då. Det var absolut tillåtet och det kanske till och med hade inneburit fotojobb möjlighet.
Jag ska aldrig aldrig mer lämna min kamera hemma!!!!

Burlesque showen var fantastisk och jag skrattade så tårarna sprutade.
Om ni får chansen att se en burlesque show. Tveka inte! Det är något av det roligaste jag sett. Och sexigaste för den delen.
Vi satt runt runda bord och jag hade ett fantastiskt par bredvid mig. Och vi satt och pratade under hela middagen.
Efter middagen och showen var vi välkomna in i VIP rummet där det var en liten bar och runt omkring sängar i sammet. Erotiskt och romantiskt!



Lite kassa mobil bilder vart det i alla fall.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0