Lördag 3/3

Vaknade upp utvilad konstigt nog. Efter gårkvällen som innehöll ett antal öl så trodde jag attjag skulle vakna upp med lätt huvudvärk, men inte det. Tack för det!
Snart blir det lite lunch och sedan drar det iväg till gymmet. Tanken var att jag skulle springa milen idag. men benhinnorna säger nej nej nej!
Så det kommer bli ett pass med lite boxning med Andy och lite smidighetsträning. Jag vart verkligen påverkad när jag kände mig som en elefant.
Så fokus på smidighet och spänst blir det denna månad.



Kommentarer
Therese

Några tips har jag.

1. hur långt har du spruningit i skorna de klarar max 120 mil. när du testade dom i butiken fick du köra på löpband och allt det där för att kolla så att de verkligen är rätt för din löpstil.



2. Försök hitta ett mjukt underlag att springa svårt. inte det lättaste i london jag vet.



3. köra vadövningar på gymmet ex tåhävnigar och balansövningar för att bygga upp stabiliteten.



4. Hoppa löpbandet och kör krosstraining i stället ett tag framöver.



5. Kör något cykelpass på lätta växlar och i ett snabbare tempo, och simmning.



Men framförallt kolla även de skor du har till vardags om de har ok dämpning och inte är helt utslitna

Prata även med din kiropraktor.

Hur gick passet i dag??

2012-03-03 @ 17:02:49
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0