Måndag 5 mars

Yeey (not) det är måndag! Det är dags för engelskalektion igen. Jag glädjs inte åt de där 2 timmarna när man ska lyssna på någon med knagglig engelska som läser höglsning. Det är i princip vad vi gör. Jag antar att läraren är omotiverad och extremt less. Plus att jag hamnade nog i en level för lågt för att ens lära mig "avancerad grammatik".
Men det är nu bara 2 eller 3 lektioner kvar och jag vill inte dra på mig ngn frånvaro.

Efter min trista lektion ska jag liva upp tillvaro lite med att kela med mina kissar på katthemmet. Det är mer än en hel vecka sedan jag var där senast och samvetet för mina usslingar gnager.

och efter katthemmet kommer det bli lite styrka och crosstrainer på gymmet.

There you have my day!

Hörs senare!

 



Kommentarer
mamma

Vad gulliga de är. pussa från oss alla här hemma

2012-03-05 @ 16:34:43
URL: http://lisenlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0