Torsdag 8 mars

Dagarna rullar på och om en vecka är vi redan inne i mitten av mars. Det nalkas för sommar snart.
Trots det så huttrar jag idag och inatt har jag sovit i tjocka mjukisbyxor och långärmat.
Jag hoppas att det vänder snart.
Idag är det dagen D och jag ska på allvar börja bygga min hemsida (om jag kan), men böckerna jag köpt verkar bra och de kommer nog att gå bra. Eller jag gillar tanken på att ha en snygg hemsida som jag byggt helt själv.
Mitt samvete är lite sjuret då jag känner att jag borde åka till mina kissar på katthemmet idag. Men försöker att spackla igen den där samvetssprickan med tankar om att det faktiskt brukar vara en hel del voluntärer på tordagar och fredagar. Så jag hoppas att de tankarna kan låta mig släppa det där knagande samvetet.
I eftermiddag blir det träning. Styrka och spänstövningar. Inte så roligt (just för att jag känner mig som en elefant) men ett illa måste för att jag ska bli av med känslan av att jag är en elefant.



Kommentarer
Linn

Tävlingssugen? Kolla in min blogg :)

2012-03-08 @ 09:34:03
URL: http://llagerskog.blogg.se/
Kajsa

sv: jo det är ju sant som du säger, men jag har personligen väldigt svårt att tolerera sånt här. men får försöka tänka så :)

2012-03-08 @ 17:13:10
URL: http://prbykajsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0