Tuesday oh sunny tuesday!

Jag tog mig en sovmorgon, eller egentligen bara hände det. Vanligtvis brukar jag vakna när älsklingen går upp. men inte idag. Jag var nog stenad i ärlighetens namn.
Idag ska det bli en löptur. Nu har jag vilat i 3 dagar och jag har ridit i 3 dagar på den där glädjevågen efter
min 12 km runda. Idag är det dags att gränsla nästa glädjevåg hade jag tänkt.
Planen är 9 km i en aning kuperad terräng bitvis.
Innan min löptur måste jag åka in till stan för att återuppta jakten på röda och blå converse till syrran. problemer är att våren är här och det är låga converse som finns i butikena nu och inte de höga som hon vill ha. men jag ska göra mitt bästa för att hitta dem.

Så löpning + conversejakt är vad som gäller!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0