DIY - pimp your fridge!

Igår vart det lite pyssel som jag länge haft i åtanke.
 
Du behöver:
Gamla burklock
Fint tyg av eget tycke och smak (jag använde dubbla lager då mitt ty var lite tunnt)
Textillim
Pappkartong
Magneter
 
 
Sen är det bara att köra!
 
Gamla burk lock olika storlekar
 
 
 
Klipp till papp kartong och limma i dem i locken så de är jämna med kanten.
Inte så noga med formen på bitarna.
 
 
Textillim
 
 
Klipp till tyget med en viss sömnsmån så det når runt kanterna på locket.
Jag använde tyget från en gammal sjal, och eftersom den var tunn använde jag tyg från ett gammalt örngott för att texten på locket inte skulle lysa igenom.
Limma tyget runt locket och sedan limma på magneterna.
Viola!!!!
 
 
Resultatet
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mamma

vad fint

2012-11-01 @ 13:17:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0