Kroppen protesterar

Idag har kroppen protesterat och givit mig smärta så till den milda grad! Men biter man sig i tungan så klarar man det också.
All respekt till människor med kronisk smärta! Hatten av för er!
Saknar min gamla urin blåsa. Det är ett jädra spring på muggen nu mera.
Ja, bättre status på mitt gravida jag kan ni ju inte få.
Men turen är ju att man inte är av den blödiga typen. Lite jävla anamma och tron på sig själv så slår man sig igenom alla hinder.

Humöret är fortfarande på en hög ribba så det är jag enormt tacksam över!




Kommentarer
Katarina Ratcliffe

Haha, åh vad jag led på slutet (eller egentligen under hela min sista graviditet) Alltid något. Även om humöret var på topp och det var mysigt så var det alltid något fel.
Det går över ;)

Svar: :) Man överlever allt. Men som du säger är det extra tugnt ibland. Jag är förvånad hur mkt man klarar av under smärta och fysisk påfrestning. Det är bara hjärnan som sätter stopp för saker och ting :) tack för din kommentar. Den gjorde mig glad!
Lisenlife

2012-11-20 @ 21:34:30
URL: http://brakat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0