Ändrade planer, och ett uppvaknande!

Tog mitt pick och pack för att åka till affären för att konsumera ingredienser till mitt bullbak. Men tyvärr fick jag vända om då vägen var blockerad med 9 polisbilar, 2 brandbilar och 4 ambulanser.
Jungel telegrafen skvallrade senare att det varit en hjärtinfarkt som slutat med en rejäl seriekrock med +4 bilar (okänt antal) inblandat.
Jag hoppas att det låter allvarligare än vad det är i verkligheten.
Så för mig vart det ett stopp i konstaffären för att inhandla lite grejer till ett ljuslykte projekt. Även ett stopp i delikatess butiken för att inhandla något spännande till middagen.

När man kommer sådär nära en olycka så värderar jag livet lite extra. Och det gör jag på bästa sätt genom att sysselsätta min kreativitet och unnar mig något lite extra. Helst hade jag nog spenderat ett par timmar med min familj och mina djur hemma i Sverige för att njuta till fullo av livet.
Men det får vänta tills nästa år när min knyte är här.

Tackar högre makter för livet!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0