Fredag fredag fredag!

Veckan har åter igen swischat förbi och det är redan den bästa dagen i veckan.
Igår fick jag en hel del gjort så idag har jag inte många knop att göra mer än sånt som jag vill göra.
Så idag blir det ett stort hugg i mitt virkprojekt och ett besök i simhallen. Även fast en timmas simning tråkar hjärnan ur öronen på mig så är det ändå ett sätt att får tiden att gå tills min älskling att komma hem. Sundare sätt kan man väl inte välja för att få tiden att gå?

Även en jakt på syrrans julklapp ska påbörjas. Hon är ju alltid lika eländig att hitta klappar till. Antingen önskar hon sig inget eller så önskar hon sig bara tråkprylar. Så vi får se vad jag hittar på.
 
Ikväll blior det en bilresa till brighton för att träffa min karls familj och göa en hel del annat som jag inte kommer yppa just nu.
 
Ha en trevlig Fredag mina vänner!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0