Inrednings dilemma

Jag har ett inrednings dilemma som går mig på nerverna. ja, till och med håller mig lite vaken om nätterna.
Eftersom vi hyr vårt lilla hus så kan jag inte göra några drastiska förändringar. Gardinerna och spikarna i väggarna är liksom permanenta så där kan vi inte förändra något. Men det är väl en sak jag lärt mig att leva med.
Nu tänker jag på om jag i mitt framtida hem (huset som ska bli vårt så småningom). Vill jag ha det mörkt med färgstarka färger. Eller sådär romantiskt ljust med vita möbler osv.
Det lutar åt det mörka då vi redan har väldigt fina trä möbler som jag trivs så bra med.
 
Här är en stil och en blogg som jag i princip dyrkar till avgrunden. Det lutar åt denna lekfulla decor. Varför? Jo, för att det är snyggt, lekfullt, lättare att mixa och matcha. Och väldigt kreativt!!!
 
 
 


 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0