Monday all over again

Veckorna rullar och de rullar snabbt men ändå långsamt.
Det är en ständig väntan på att min lilla liten ska komma.
Tröttheten är påtaglig, men försöker ändå komma ut och röra på mig lite varje dag. Promenader är inte att tala om, det är vaggande som gäller.
 
Idag kommer det bli en tur till gymmet då jag ska ge mig på en lugnt simtur. Och så ska jag boka in en liten "skönhets korrektion" i the beuty department. Ögonbryn ska färgas och plockas. Man måste få unna sig nåt sånt lite då och då. Och med graviditeten och hårväxt som kommer med det så är mina ögonbryn förskräckliga just nu.
 
Annars så är huset städat, middagen inhandlad (gårdagens två flugor i en smäll). Så efter gymmet blir det virkning. Sak försöka ha kommit halvvägs till på fredag på mitt projekt.
 
En bild från förra året i oktober då systra min var här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0