Odens dag

Onsdagen är kommen och "arbetsveckan" har snart slagit halvvägs.
Idag vaknade jag med en saknad efter min kisse och min vovve i hjärtat. Därför gick jag upp fortare än kvickt för att ockupera skallen för att inte tänka på mina små hjärtan.
 
Idag kommer det bli en aktiv dag. Jag ska åka iväg och köpa lite mer bebisgrejer som vi behöver. Badbalja, flaskor, små handdukar och massa saker som jag tror att man behöver.
Det är mkt man behöver och det är många frågor som snurrar i huvudet. men jag har bestämt att inte grubbla så hårt på saker och ting. jag kommer att ta dagen som den kommer.
 
När detta är klart kommer jag ha en BIG session med mitt virkprojekt. Det går framåt, men idag vill jag påbörja den roliga och stora biten på projektet.
 
So fun things to do today!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0