SNART HELG!!!


Det är fredag och jag är lika exalterad över fredagar som vilken annan människa som helst!
Idag blir det dammsugning och sedan bär det iväg till gymmet för att köra lite cardio och lite armar. 
Ikväll ska jag göra mig fin och sedan blir det en middag med vänner som jag inte sett på ett bra tag. 
 
Helgen kommer att innebära en hel del social verksamhet. Lördag fika med en bunt gravida kvinnor och söndag fika med en annan vän.
 Och även besök på gymmet kommer det deffenitivt bli.
 
 
Whoop whoop! Energirik och motiverad!
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Nej jag kan verkligen inte fatta att det är 10 år sedan...!!

Jo han pratar mer och mer för varje dag som går. I går kom tex bil (på bredaste skånskan, ha ha) och här om dagen ippa (gräsklipparen) Annars är det mamma, pappa, kocka (klocka), titta, se, där, pan (flygplan), moffa, fva (vatten), ka (katt) ofof (vove) gis (gris) mfl. In emellan dessa ord så är det hans eget språk och jag är nog den som förstår honom bäst, vi kan prata med varandra. Och han fattar allt!!

Nu ska vi packa ut i bilen och styra kosan norröver. Jag lovar att hälsa alla!

Kärlek Maria

2012-09-07 @ 12:08:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0