Tiden flyger

Det är redan onsdag och tiden har flugit förbi denna veckan. Jag har haft massor att pyssla med så det är väl anledningen till att jag tycker att det går fort.
Sömnen har varit näst intill obefintlig. Lätt sömn och en extrem stresch känsla i magen. Jah vet inte om det är så att skrutten där inne håller på att vända på sig.
 
Svar på mina träningsfrågor och alla kroppsliga sensationer får jag svar på idag hos barnmorskan får vi hoppas.
Jag kommer nog inte ta till mig någon träning idag. Vila är vad som jag ska ägna mig åt. Även fast det är svårt att hålla sig borta från detta beroendeframkallande fenomen.
 
Nog med nonsen, över till nyttan.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0