träning jar fått en ny dimention

Som jag skrev tidigare så förväntade jag mig ett pass av dimentionen helvete. Ja, den dimentionen var ju underskattad. Lägre än helvrtet trodde jag aldrig jag trodde fanns.
Efter 10 min uppvärmning var vi alla dyngsura, sen följde det intensiva , övningar i olika dess former. Cirkel träning
jag aldrig trodde jag skulle överleva.
jag gjorde så gott jag kunde och förenklade en del övningar för att orka. 
Ett sånt här pass återvänder man inte till om man är normal i huvudet. Men det är ju inte jag, så jag ska allt genomlida ett sånt här pass till på söndag.
 
dagens pass: 50 min cirkel träning från helvetets dunklaste grottor + 10 min strech
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0