Populär lekplats

Jag introducerade baby gymet för min lilla sprattelfia idag. Väldigt poppis!



Kommentarer
mamma

Vad fint jättekul för Freya att ligga och titta. men snart kommer ju den riktiga barnvakten.

2013-01-16 @ 13:45:55
Maria

Hej vännen och lilla sötnosen,
Jag önskar att jag kunde lägga Malte på en filt på golvet med ett litet gym över nuförtiden. Det var liksom så enkelt att vara mamma då... Nu har vi Två-års-trots!!! här hemma. Han testar gränser och mitt och Marcus tålamod, tufft för nerver och hjärta vill jag lova. Men alla andra som varit igenom det säger att det är helt normalt beteende så jag får bita ihop och stå ut, kärleken övervinner ju allt :o)

Kramar till er

2013-01-16 @ 14:08:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0